tirsdag den 2. august 2011

nu det nu!!!

Oh my gooood....... Der er to dage til jeg rejser nu!!

mine følelser er så blandet - jeg er nervøs, ked af det, glad og total op og køre på samme tid.

Jeg er selvfølgelig ked af det, fordi det nu alle farvellerne kommer.. Jeg har netop idag sagt farvel til femten af mine venner, som betyder rigtig meget for mig - eksl. københavn og city2!!! Det er underligt, det med at sige farvel til ens venner. Jeg kan blive helt bims af at tænke på at, hvad hvis nu vi er vokset fra hinanden når jeg kommer hjem? Hvad hvis nu de ikke er der når jeg kommer hjem? Hvad hvis jeg ikke passer ind mere?


Jeg er også begyndt at blive lidt nervøs.... Hvordan er det mon at bo i en familie, hvor man kun kan kommunikere med halvdelen af den? Og hvordan bliver min første skoledag, når det er umuligt for mig at snakke med dem fra min klasse? Gah,

Også er jeg selvfølgelig GLAD ! Det bliver dejligt at komme lidt væk fra gode gamle Ishøj og Tåstrup, og prøve noget HELT nyt . Lære et nyt sprog og opleve en masse ting som Danmark ikke kan give mig !


Det hele er så surrealistisk lige nu, og tankerne i mit hovede kører bare rundt - alt er et stort spørgsmålstegn !

jeg er også så småt begyndt at pakke og rydde mit værelse helt op !







vi ses ! og næste gang jeg opdatere den her blog.... ER JEG I CHILE !!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar